Go to Top

Klantervaringen

klantervaringenNaast het portfolio is dit het onderdeel op de website waar we het meest trots op zijn. De klantervaringen. Dit is waar we het uiteindelijk voor doen.

Overweeg je ook een OpenCart webshop. Je kunt de demoshop bekijken. Deze officiële demo van OpenCart is Engelstalig. Meer demo opties? Klik hier. 

We hopen dat jij straks ook tussen deze klantervaringen staat. 😉

 


 

Van begin tot het eind van het project is er een goed en duidelijk plan gemaakt en dit plan is ook goed uitgevoerd.

Niets lijkt onmogelijk voor Comercia. Voor dit project moesten er meerdere koppelingen gemaakt worden om verschillende processen binnen de webshop goed te laten verlopen. Alle koppelingen werden goed geïmplementeerd en was er toch een proces wat niet vlekkeloos verliep, dan werd hier zeer snel op gereageerd en werd het gecorrigeerd.

De samenwerking is op een prettige manier verlopen, alle taken werden correct uitgevoerd. En op vragen en opmerkingen werd zeer snel geantwoord.

Bij Comercia wordt alles tot in de details uitgewerkt wat resulteert in een professioneel eindproduct. Wat ook als zeer fijn is ervaren, is dat er vanuit Comercia suggesties gedaan worden om de webshop te verbeteren en het werk hierachter te vereenvoudigen.

Ricardo Berruezo (Eigenaar), Batterijenhuis

Sfeertjemaken heeft erg geprofiteerd van de kennis en expertise van Comercia.

Door een prettige samenwerking en het pro-actief meedenken van het Comercia team staat er nu een te gek e-commerce platform.

Niet alleen tijdens de bouw-fase maar ook daarna bleek Comercia een betrouwbare partner. Door ons op de hoogte te houden van updates en nieuwe technieken kunnen we met de tijd mee gaan. Zo groeien we samen en zorgen we dat de marketingdoelstellingen gerealiseerd kunnen worden.

Rick van der Linden (Eigenaar), Sfeertjemaken

Huisman Schoenmode zocht een partner om de stap naar online verkoop te maken. Een strategische partner, die ook het uitvoerende werk goed kon begeleiden. Het doel: de afzetmarkt flink uitbreiden en extra omzet genereren. Belangrijke eis was dat de kernwaarden van Huisman ook in de webshop zouden terugkomen. Huisman Schoenmode biedt uitstekende klantenservice aan haar lokale klanten. Voor de webshop was het een uitdaging om hetzelfde niveau aan klantenservice in stand te houden.

Comercia heeft een sterk visueel concept ontwikkeld dat goed inspeelt op de verkoopbeleving van de klant. Zo blijven de kernwaarden van Huisman ook online gewaarborgd.

De webshop heeft ervoor gezorgd dat nu meer dan 90% van de bestellingen buiten het fysieke verzorgingsgebied van Huisman Schoenmode vandaan komen. Met dezelfde medewerkers wordt nu meer omzet behaald.

De integratie met de kassaomgeving resulteert in betere klantbinding. Online naar fysiek en vice versa. Alle maten en kleuren worden direct uitgewisseld tussen de warehouse, webshop en kassasoftware. Hierdoor, zijn voorraden goed bij te houden en hoeft er bijna nooit "nee" verkocht te worden.

Het meest in het oogspringend is de "online stijladviseur". De bezoeker van de webshop kan via deze tool een foto uploaden van een outfit. Huisman Schoenmode geeft binnen 24 uur advies over welke schoenen het beste bij de outfit passen. Inclusief links naar de artikelen in de webshop. Onverwacht heeft dit veel extra klanten getrokken en een echte relatie opgebouwd met het winkelend publiek.

Theo Huisman (Eigenaar), Huisman Sport2000

De afgelopen jaren maakten we een stormachtige groei door, met alle uitdaging van dien. Comercia is in staat gebleken ons tempo bij te benen.

Comercia houdt zich niet slechts bezig met de technische kant van de OpenCart shop, maar draagt ook vanuit hun eigen expertise actief punten aan ter verbetering van de marketing activiteiten.Dit houdt in dat wij ons kunnen richten op de inkoop en ontwikkeling van nieuwe producten en werken aan de omzetgroei.

Melanie Wouters (Directeur), WLS Products

De Proactieve houding van Comercia zorgt voor een succesvolle toekomst voor Concept 4 Cars!

Sander Polman (E-commerce Manager), Concept4cars

Jullie denken mee en geven advies om mijn webshop te verbeteren. Het is fijn dat jullie heel duidelijk kunnen uitleggen wat mijn mogelijkheden zijn.

Mijn webshop was niet goed vindbaar, terwijl dit belangrijk is met een webshop. Jullie hebben mij geholpen om met OpenCart een vindbare en toekomstgerichte oplossing te bieden.

Jullie zijn goed bereikbaar. Eventuele problemen worden snel opgelost. Meedenkend vermogen is zeer prettig. Alles onder één dak (hosting / online marketing en development).

Het resultaat is een structurele omzetverbetering. Tevens is de webshop zeer gebruiksvriendelijk voor mijn brede doelgroep.

Karel Kroon (Eigenaar), Kristalonline

Comercia reageert vlot en handelt adequaat. Ook denkt comercia mee, in plaats van klakkeloos de wensen uit te voeren.

Comercia neemt de zorg van webwinkelbeheer uit handen, waardoor de klant meer tijd heeft voor zijn kerntaak: producten verkopen.

In korte tijd is de nieuwe webwinkel opgezet. Er wordt meegedacht en de lijnen zijn kort.

We zijn veel beter te vinden via Google en krijgen veel nieuwe klanten.

Koen van Hees (Eigenaar), Jojoli